Mando Diao - Gloria

Bra låt, helt enkelt.


Har haft en jättebra dag. Lugn, slapp.
Vaknade, åt frukost och la mig i solen med en bok några timmar. Inte helt äckligt.
Sen hem till mormor o morfar för mat(alldeles FÖR god mat! :P) och sen hem för att äta ett par (alldeles för goda) våfflor.
Efter det stack jag ut till hästskrällena, där jag red Tina för ovanlighetsskull - och vad den hästen förändrats!
Var en ren fröjd att rida henne idag!
<3
Sen blev det en promenad med Maja och efter det hade jag tydligen energi över för då blev det en 5,5 km lång joggingrunda. Sjukt störigt att ljumsken blev kaiko igen. Jag gör som jag brukar - ignorerar. Så går det kanske över.

Efter det var jag iaf nöjd med dagen. :)

Imorn blir det Bökhult med Julia. Ska bli hemskans trevligt I must say.
<3

Snuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0