Johnossi - Summerbreeze.

Jahaja, så var det med det.

Helgen har varit mestadels mkt mkt bra!
Umgåtts en hel del med Julle F. Väldigt uppskattat.
<3
Heldag igår med solning, fika, pippi långstrump, korvgrillning, kubbspel(Eneryda-Älmhult, vilket vi Enerydabor klart tog hem!) och alkohol. Det blev inte som jag tänkt mig riktigt, fast det blir det ju aldrig.

Min papi kom hem igår med. Äntligen!
Bästaste pappan.
<3

Och idag har jag lekt med Johannie. Fotat massor. :)
Och frukostat med Julia, Roland, Dagge, Crillipill, Stoffe, Jonis & Martin. Väldigt, väldigt najs!
Sånt bör göras oftare.

Nu ska det snart sovas - upp och rida goshäst imorn! <3 Och fixa rum!

Snuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0