Timbuktu - Det löser sig

Det mesta brukar ordna sig. På något sätt. Bra eller mindre bra, tillslut.

Fick veta något som fick det att kännas lite bättre i fredags, fast, jag stör mig fortfarande.
Fattar inte hur det kan va så svart att formulera ihop någonting, vare sig det är kasst eller inte.
Äh. Svammel.

Helgen har varit najs iaf, fredagens sommarfest var jävligt kul!
Något för hög promillehalt i blodet för mig dock, då jag inte riktigt har allt mitt minne i behåll. Men jaa, roligt var det iaf!
Gårdagens konfirmation + 30årsfest var med väldigt trevlig.
Och idag har det blivit IKEAbesök med syskonen och sen lunch på Möckelnsnäs Herrgård med la Familia. Mysigt!

Mitt rum är totally förvandlat oxå. Haha.
Inte omgjort(förutom ny fin matta!), men städat!
Helt sjukt. Haha.

2 dagar till Hultan! <3

Snuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0